Anda terpilih sbg......kwang....kwang...kwang.....

Tuesday, August 24, 2010

24/08/2010

Assalamualaikum....

First sekali aku nak ungkit blk kisah seorang ex-staff tempat aku kejer.... dulu masa dia still kejer kat situ...dia mmg baik dgn aku.... baik sgt smpikan sanggup dia turun ke Melaka masa aku kawen.... tp tak sangka plak lepas dia resign n dah rapat dgn geng geng lg satu tu (ini menurut ckp si A).... dia boleh plak manjaja citer pasal aku kat kakak2 dept baru aku nih.... yg aku heran mcm mana plak dia tau pasal tu... sama ada ada org yg menyampaikan @ pun si A ni yg bercerita or buat buat citer....Wallahhuallam..... Pasal si A ni plak....aku mmg ckp baik dgn dia tp satu jer perangai dia yg aku tak suka...biler susah...tau cari aku...tp biler dia senang or ada kawan baru.... langsung jgn harapla dia nak tegur aku... kira mcm tu la....so....tak ker aku rasa mcm dia jer yg bawak citer?????

Bukan sekali jer....selama ni pun byk citer yg dia citerkan...terutama pasal laki aku dolu dolu.... aku ni bukan takleh nak percaya....kadang tu terpercaya gak tp biler aku pikirkan blk....baik aku percaya kan suami aku..... Hanya Allah yg tahu siapa yg sebenarnyer yg benar and siapa yg menafikan.....

Hrmmmmm.....musykil jugak..... Takper la....sabor jer la akma....

Hr ni hr dia.....mana tau lepas ni dia melutut nak mintak maap kat ko....

"I hate for being nice to everyone coz they not worth it......"

No comments:

Post a Comment