Anda terpilih sbg......kwang....kwang...kwang.....

Thursday, August 19, 2010

19/08/2010



19/08/2010.....hr ni genap umur aku 28 thn.....sekejap jer masa berlalu...... dah 28 umur aku.... Rasanyer mcm baru jer lg aku meninggalkan alam persekolahan....alam universiti...alam remaja.... Sekarang dah ada 2 boy....heheheh.... Muhammad Nadz Haiqal & Muhammad Nadz Rayyan..... Permata hatiku......

Berbalik kepada topic asal... Hr ni hari jadi aku.....aku berharap dapat menjadi ibu yg terbaik utk anak anakku...isteri yg solehah...anak yg mendengar kata....adik yg superb n kakak yg cute,vogue n mcm2 lg lah....heheheh...

Tp aku sedey..... kenapa org lain boleh ingat besday aku tp laki sendiri tak ingat..... aku sajer delete kan reminder dlm handphone dia...nak tgk samada dia still remember my besday or reminder semata2.....huhuhuhuhu....sedeynyer.....geramner.....arghhhhh......

Anyway....yg penting aku mau happy hr ni....

Nur Akmar....Happy 28th Birthday...... ;)

No comments:

Post a Comment