Anda terpilih sbg......kwang....kwang...kwang.....

Saturday, September 04, 2010

Baju raya

Salam.....

Hr ni aku terlampau bengang.... mana taknyer....aku dah tempah 3 baju raya.....satu baju kurung moden.....satu baju kurung pahang n one more baju kurung biasa..... utk baju kurung moden tuh...aku beli kain yg harga RM180.... utk 2 lg baju tu ....kain rega biasa jer....

Hr ni tailor tu hantar 3 baju tuh..... guess what? Baju kurung moden yg aku nak dah jadi karung guni.... langsung takder lisu kat blkg n depan.... zip blkg pun takder, aku nak tgn yg bergetah pun takder....n yg the most aku geram...... dia boleh silap potong kain tu....kain tu kain kosong....chiffon...n ada sulam bunga timbul....boleh tak dia jahit sulam bunga timbul tu senget....potongan leher pun senget....habis camno?

Itu satu hal.....yg dua lg baju tu plak....nmpk tergantung.....labuh baju tu singkat n labuh tangan pun sama....singkat...mcm bukan baju aku....hadoi.....tension nih....

n tadi si pompuan tailor nih bru blk dr umah aku.... dia ckp baju yg kecik tu dia try la bukak blk... tp kan..aku rasa mcm tak boleh sbb klu baju tu terbesar boleh la di kecikkan...ini.....baju yg terkecik...camno dia nak bosarkan? yer tak?

yg baju kurung moden aku plak.....ropernyer dia pg upah tailor lain sbb dia mmg tak berapa nak mahir buat baju ada lining.....ko klu dah tau takleh buat baju berlining...ko jgn la buat2 pandai....semua benda sanggup.....dah la mahal....

Haish.....nmpk gayer nyer terpaksa la aku beli baju lain sbg penyelamat.....dah rogi duit aku....

No comments:

Post a Comment