Anda terpilih sbg......kwang....kwang...kwang.....

Tuesday, September 07, 2010

07/09/2010

Salam....

It's 2 days before raya.....tp aku tgh bengang hr ni...actually dr semalam lg.... mana taknyer...konon nyer si tailor ni nak alter la baju aku....LAGI BURUK ada la...

Yg baju hijau a.k.a kurung moden a.k.a kain mahal.....dia tak alter langsung....malam tu dia datang dia ckp dia boleh alter...dia kata dia boleh buat.... pastu smlm dia kata dia tak berani...apa nih...smlm ko pandai pandai berjanji....mcm tu jugak masa mula mula nak tempah dulu...ko yg pandai pandai ckp ko boleh buat....siap offer nak belikan lining lg...aleh aleh masa ko hantar tu ko ckp ko hantar kat tailor lain plak....Eh pompuan...tolong la...jgn ckp besar mcm ko tau serba serbi tp sebenarnye ko tak tau langsung....skrg ni aku plak yg jadi mangsa....dah la aku nak kena beli baju lain plak nih....

Yg baju kurung n baju kurung pahang....dia just alter skit jer...tp sama jugak la...ttp singkat... yg best tu dah jadi congek plak....HANGIN satu badan aku nih.... 2 baju ni dia yg jahit sendiri.... tp lg cantik mak aku yg jahit.... ish.....

Pompuan..... aku takkan halalkan duit aku even satu sen pun.... tak berkat duit org teraniaya.... Sendiri mau ingat la makan duit haram.....

Chow...................

No comments:

Post a Comment